از حدود 100 سال قبل مباحث مربوط به موفقیت در غرب مطرح شد و به تدریج گسترش یافت و بویژه از دهه ی 70 میلادی اوج گرفت و در اکثر نقاط جهان مورد توجه قرارگرفت.

در کشور ایران نیز قبل از دهه ی 70 شمسی در این زمینه بیشتر توجهات در چندین کتاب ترجمه شده بود تا اینکه اشخاصی دست به کار شده و تألیفات زیادی به چاپ رسید و چند سال بعدتر دوره های متعددی در زمینه موفقیت برگزار گردید و از آن زمان تاکنون محصولات چاپی اعم از کتب و مجلات سیر صعودی داشته و به تدریج بر تعداد مدرسین افزوده شد و با ایجاد بستر مناسب در فضای مجازی از یک طرف از اقبال به محصولات کاغذی کاسته شد و برعکس در طرف دیگر برتعداد سایتها و دوره های مجازی افزوده شد و با رشد فضای مجازی، سایتها و کانالهای مباحث موفقیت رشد تصاعدی یافتند و در حال حاضر هزاران سایت و کانال در این زمینه فعالیت دارند، که بسیاری از آنان از مطالب و دوره های دیگران عیناٌ کپی برداری کرده و به نام خودشان ارائه می دهند و البته تعدادی هم واقعاٌ خوب عمل کرده و مدرسین موفقی هستند.

حال سؤال این است ؟
همه ی این افرادی که در زمینه ی نگارش کتب و نشریات یا در زمینه ی دوره ها و سمینارها مشغول فعالیت بوده و میلیونها نفر در معرض آموزش آنها بوده اند و یا صاحبان کانالهای چند صدهزار نفری آیا در موفق کردن کاربران خود از نظر کمی و کیفی توفیق مطلوبی داشته اند؟؟؟

چرا از تعداد کثیر افرادی که در زمینه ی موفقیت آموزش می گیرند تعداد اندکی جواب می گیرند و موفق می شوند ؟

ما با بررسی بسیاری از دوره های قانون جذب و سمینارهای مرتبط با موفقیت درون کشور و تحقیق در منابع خارجی و با تکیه به تجارب شخصی قصد داریم در مجموعه ی زمین نو از ارائه مفاهیم مفصل علمی و تئوری پردازی پرهیز نموده و رهنمودهای کاملا ساده و کاربردی را در اختیار شما قرار دهیم و چون مطالب آموزشی کمی خشک و خسته کننده هستند یکی از محوری ترین فعالیتهای ما استفاده از شیوه های جذابتر از جمله داستان کوتاه و خاطره و تمثیل های شیرین هست که مخاطب ضمن لذت بردن از محتوا آموزه های درون این مطالب را دریافت نماید .

ما تلاش کرده ایم تغییرات اساسی در مباحث داشته باشیم و با درک وضعیت موجود راهی بس کوتاه و در عین حال نتیجه بخش را معرفی کنیم.

مخاطب امروزی حوصله و تحمل آموزشهای مفصل و طولانی را ندارد !!!

مخاطب امروزی عجله دارد و می خواهد زود و سریع به هدفش برسد و ما برای چنین مخاطبانی آمده ایم تا به امید خداوند رحمان در زمینه های مختلف زندگی میانبرها و مفاهیم کاربردی و نتیجه بخش ارائه دهیم .

ما راه حلها را معرفی می کنیم، به قول معروف کسی که می خواهد رانندگی یاد بگیرد نیازی نیست عملکرد تمام سیستمهای خودرو را بداند و وقت زیادی برای یادگیری آن بگذارد، فقط باید رانندگی و نگهداری خودرو را بیاموزد و این کافیست !!
ما برای همین مهم اینجا هستیم تا با شکل کاملا متفاوت و در اسرع وقت شما را به اهدافتان و اهدافتان را به شما برسانیم..