وکتور-طرح-ایلاستریتور-علامت-سوال

خدا چجوری با ما صحبت می کنه؟ چطوری متوجه صحبتهای خدا بشیم؟ از کجا بفهمیم که پیام از خداست و از منبع دیگه ای مثل شیطان نیست؟

خدا هر لحظه با ما صحبت می کنه، خدا هر لحظه پیام میده و راهنمایی می کنه . . . خدا، تمام مدت مشغول الهام به ماست. مثلاً اگه در یک زمینه دچار مشکل هستیم باید به درون خودمون مراجعه کنیم؛ معمولاً دو چشم انداز اونجا وجود داره : یکیش اینه که همه چی درست میشه و ما پیروز میشیم و مشکلات تموم میشه و نعمتهای زیادی وارد زندگی مون میشه و این چشم انداز، امید و آرامش میاره و خوشحالمون میکنه. این پیام خداست و از جانب پروردگار مهربونه. نگرش دوم هم میگه هیچ روشنایی در آینده نیست ما هر روز وضعمون بدتر و بدتر میشه و در نهایت بدبخت و بیچاره خواهیم شد و هیچ امیدی نیست. قطعاً این پیام شیطانه و باعث یأس و دلسردی و غم و افسردگی و در کل باعث احساس بد میشه . . . اینها تمثیل نیستند. ما هر چقدر آرامش داشته باشیم و تمرکزمون روی احساس_خوب باشه صدای خدا واضح تر و بلندتر به گوشمون میرسه و در غیر این صورت نجوای شیطان غالب خواهد شد . . . جالبه بدونید که نتیجه نهایی و تقدیر بستگی به توجه ما به این الهامات یا نجواها داره . . . هر کدوم غالب باشن نتیجه متناسب خودشون رو به وجود میارن .... خدای مهربون با تمام قدرت در حال راهنمایی ماست و دوست داره ما در زندگی شاد و آرام و امیدوار باشیم، دائماً داره پیام میده و الهام میکنه به دلمون میندازه که چیکار کنیم، چیکار نکنیم، خیلی مشتاقه ما سربلند بشیم . . . از اون طرفم شیطان با تمام قوا مشغوله، نجوا می کنه و یک ریز داره تو ذهنمون میخونه میخونه میخونه که نمیشه، نمیتونی، هزاران دلیل واهی میاره که مارو زمین بزنه . حالا این ماییم که باید ببینیم به کدوم طرف توجه می کنیم، حرف خدا رو میشنویم یا به شیطان تمایل داریم ؟؟؟ به دلمون رجوع می کنیم یا غرق ذهنیاتمون هستیم ؟؟؟ خدا منتظره، منتظر جهش ماست، منتظر بلند شدن و بالا رفتن ماست تا بار دیگه به فرشته هاش بگه دیدید اینم یه آدم دیگه، منظور من از اشرف مخلوقات این بود، که برازنده سجده شماست !! اینو دوستش دارم و بهش افتخار می کنم ...

3u

یکی از اطرافیانِ من فوت شده. چیکار کنم که بتونم احساسمُ تغییر بدم و چجوری به بقیه انرژی مثبت بدم؟

در این شرایط اگر توجهمون رو بذاریم رو عزیزان درجه یکی که اطرافمون هستن، حالمون بد نخواهد بود و فرکانس درستی هم ساطع خواهیم کرد ! ولی ولی گذر زمان این موضوع رو حل میکنه. اشتباه اونجاست که از پایه، مرگ رو بد و سیاه و ترسناک نشون دادن، و تغییر این باور خیلی سخته و مقاومت در این مورد هم بسیار بالاست. ائمه و عرفا و شعرای بزرگ ما تعاریفشون از مرگ بسیار شیرینه، که باید درک بشه و تبدیل بشه به باور. ما ابدی هستیم و با مرگ دوباره به سوی او باز میگردیم و به قول عرفا: مرگ تولدی دوباره س . شما نمیخواد که موج مثبت به اطرافیانتون بدید، شما حالتون خوب شه و در مدار درست قرار بگیرید، اطرافیانتون خود به خود از موج مثبت شما بهره مند خواهند بود !

u

بهترين روش برای ترك عادت های بد چيه؟؟

بهترین روش برای ترک عادات استفاده از اهرم رنج و لذت هست، منتها باید کاملا آموزش داده بشه و در تصورات مثبت و منفی کمی پیاز داغشو زیاد کنید تا اهرم روانی سریعاً ایجاد بشه و ذهن از عادت بد متنفر شده وبه صورت اتوماتیک انسان خلاص بشه.

digit-merk-icon2

من نميدونم چرا تمرينم انجام ميدم ولي نتيجه نگرفتم ! كجاي كارم ايراد داره ؟؟

فرض می کنیم شما 20 سالتونه، 19 سال باورهارتون منفی بوده یا میشه گفت مدارتون مثبت نبوده، چند ماهه با قوانین الهی آشنا شدید و تمارینی هم انجام دادید، جواب نگرفتید عجیییییییببه ؟ اگر روی یک رنگ سیاه بخوایم رنگ سفیدی بیاریم، چند دست باید رنگ سفید رو بزنیم که سیاهیه معلوم نشه ؟؟ قطعا خیلی ! پس به یاد داشته باشید که ما همچنان در فرکانس گذشته داریم سیر می کنیم و آینده مارو فرکانس امروزمون شکل میده...

chat-33

من بعضي وقتا يه چيزايي مي بينم كه خوبن اما حسم ميريزه بهم! مثلا محبت بين دو نَفَرو مي بينم بدم مياد! با اين كه محبت خوبه چرا اينجوري ميشم ؟؟

هرکس هر چیز خوبی میبینه و بدش میاد، بدونه که ذهنش نسبت به همون چیز مقاومت داره و باید تمارینی رو انجام بده در راستای اصلاح همون باور. اگر ماشین خوب می بینی و صاحبش رو فحش میدی. اگر پول دار می بینی و احساست بده، اگر مهر و محبت بین دو نفر رو می بینی و احساست بده، و در کل هر چیز خوبی که احساست رو بد میکنه، تو همون زمینه مشکل داری و باید باورهات رو تغییر بدی !

message-square 2

من از مرگ خيلى مي ترسم چجورى اين ترس رو از بين ببرم ؟؟

بزرگترین ترس بشر، ترس از مرگه چرا؟ چون جهان بینیش محدود به دنیای ماده هست و مرگ رو محرومیت از نعمتها و خانواده و دوستان و مساوی نابودیش میدونه، در حالی که مرگی در کار نیست، اصل ما روح ماست که فنا ناپذیره و مرگ یعنی آزادی روح از قفس دنیا و ورود به دنیای وسیعتر و بهتر و زیباتر .... فرض کنیم کسی در جلسه امتحان به پایان زمان مقرر رسیده، بهش گفته میشه برگه رو تحویل داده و بفرمایید بیرون و شخص مقاومت کنه و بگه نه من دوست دارم تو این اتاق بمونم بهش گفته میشه بیرون زیباتره و شما میتونی به کلاس بالاتر بری و لذت بیشتری ببری ولی ..... این وضعیت ما در دنیای مادیست تا روحمون رو درک نکنیم با دیدگاه و نگرش روحانی جهان رو نبینیم این ترسها با ما خواهد بود و طعم زندگی به کاممون تلخ خواهد شد.

iipu1lzy39a2

من شغلی دارم که ازش راضی نیستم و احساس خوبی نسبت بهش ندارم. در حال حاضر این شغل را ادامه بدم و به فکر شغل دیگه باشم یا نه فوراً این شغل رو رها کنم و دنبال شغل دیگه باشم ؟؟

بدترین و ضعیف ترین ارتعاش برای درآمد، در زمان بیکاری ارسال میشه. یعنی در هر صورت نباید بیکار بود، شخصی که میخواد شغلشو عوض کنه باید در شغل فعلیش بمونه و شخص بیکار باید در اولین فرصت به شغل مشغول بشه حتی اگر این کار با شغل ایده آلش بسیار فاصله داشته باشه، اصل ، شاغل بودنه.... و در هر شغلی که هستید باید وظایف این شغل رو به نحو احسن انجام بدید و به جنبه های مثبت شغلتون توجه داشته باشید با ارتقا پیدا کردن احساس ، کائنات راه بهتر و جدیدتری رو مطابق احساس شما پیشنهاد میده ..