حدود 65 سال پیش دولت تایلند تصمیم گرفت بزرگراهی در شهر بانکوک احداث کنه که اتفاقا این بزرگراه از وسط یه معبدی می گذشت،
برای همین راهب های اون معبد مجبور شدن مجسمه گِلی بزرگ بودا رو به جای دیگه ای منتقل کنن اما اون مجسمه به طرز مشکوکی خیلی سنگین بود و اتفاقا در حین حرکت بارون هم می بارید.
مجسمه رو جایی گذاشتن و شب که شد رهبر راهب ها سراغ مجسمه رفت و دید که یه جایی از مجسمه ترک خورده و برق عجیبی از داخل اون ترک خوردگی ساطع میشه، از تعجب خشکش زد !! دستور داد میخ و چکش بیارن و گِل روی مجسمه رو بشکنن و همین کارو کردن و ناگهان یه مجسمه زیبا و باشکوه از طلای ناب از داخل روکش گِلی بیرون اومد .
بعداً معلوم شد 400 سال قبل از این ماجرا در حمله برمه به تایلند، راهب های اون دوره برای حفظ این دارایی اونو گِل اندود کرده بودن و افراد ارتش برمه از کنارش رد شده بودن اما متوجه ارزش این جواهر بزرگ نشدن.

دوستان… همه ما شبیه اون مجسمه هستیم، ما همه از طلای خالصیم اما مثل یه مجسمه گلی زندگی می کنیم و قابلیتهامون مخفی مونده . . .
خیلی وقتا شده کسی رو دیدیم که به قول معروف انگار مهره مار داره، خیلی ظاهر و رفتار معمولی داره ولی خیلی دوست داشتنیه و داخل هر جمعی که هست محبوبیت و جذابیتش کاملا به چشم میاد .
یا می بینیم بعضی از همکلاسی های دوره تحصیلمون که درسشون هم زیاد خوب نبود الان رئیس و مدیرعامل شرکت شدن یا برای خودشون کسب و کار موفقی دارن، اما خیلی از اونایی که درسشونم خوب بود به جایی نرسیدن …
یا از بین تمام آدمهایی که می شناسیم بعضیا رو می بینیم که با اینکه چهره و اندام خیلی معمولی دارن با آدمهای فوق العاده ای ازدواج کردن و ارتباط عاشقانه ای دارن که باورمون نمیشه.

ببینید عزیزان کسی که رئیس جمهور و وزیر و نماینده مجلس یه کشور میشه قطع به یقین لایق ترین فرد اون کشور نیست بلکه از بین خیلی افراد لایق اون یه نفر میاد بالا، اصلا شاید خیلی از اون بهتر هم باشن که تخصص و لیاقتشون بالاتر هم بوده و تلاش هم کردن اما موفق نشدن.
تو تیم ملی هر کشوری یه تعداد محدود آدم وجود داره که موفق شدن با پرچم اون کشور در میدانهای ورزشی حاضر بشن و مسابقه بِدن، اما باور کنید در عادلانه ترین شکل ممکن هم خیلی از ورزشکارهای اون کشور لیاقت حضور در تیم ملی رو دارن، منتها به غیر از قابلیتهای ورزشی یه چیزایی هم هست که نمیزاره تلاش اونها به نتیجه برسه …!

از هزاران هنرمند و بازیگر فقط چند تا سوپر استار بوجود میاد و ما مطمئنیم مثلا کسانی هستند که از نظر هنری و فنی لایق بالاترین جوایز بین المللی هستن اما هنوز دارن یه گوشه ای روی صحنه تئاتری کار نمایش می کنن و کسی بهشون آنچنان اهمیتی نمیده و برعکس افرادی جایزه هایی می گیرن که هر چند هنرمند های خیلی خوبی هستن اما به اون دسته اول نمی رسن، لابد شنیدید که خیلی از تابلوهای نقاشی که با قیمتهای وحشتناک دارن تو مزایده های آثار هنری معامله میشن یا تو موزه های بزرگ به نمایش در میان، کار نقاشهاییه که خودشون در دوره زندگیشون در اوج فقر بودن و کسی به ارزش اونها پی نبرده بود و سالها بعد از مرگشون معلوم شد که اونها چه آدمهای باارزشی بودن ..
از این دست مثال ها زیاده …..

اگه یکی خیلی دوست داشتنیه و نمیدونیم چرا !
اگه یکی در کار و زندگی هی پیشرفت می کنه و دلیلشو نمیدونیم !
اگه یکی یه ازدواج محشری می کنه که تعجب آوره !
حتی اگه یکی با اینکه اتفاق بدی براش افتاده اما می بینیم خیلی آرومه !
اینها همشون از یه چیزی سرچشمه می گیره و اون ” عزت نفسه “

عزت نفس یه چیز درونیه که وقتی بسازیش طلای وجودتون ظاهر میشه،
به ارزش و اهمیت خودتون پی می برید
و حس ارزشمندی و لیاقتتون روی همه تصمیمات و رفتارتون تاثیر میزاره و
نتایج زحماتتون رو راحت تر و بهتر به دست میارید،
خودتون قدر خودتونو می دونید و می تونید عاشق خودتون بشید و این اوج خوشبختیه…،
بعد مردم قدر شما رو میدونن و عاشق شما میشن و بدون اینکه کار خاصی بکنید دوست داشتنی و جذاب میشید،
حالتون عالی میشه و این حالِ عالی در همه ابعاد زندگی براتون نتایج موفقی به همراه میاره …
دیگه ذهنتون و باورهای غلط و محدود کننده گذشته تون که مثل وزنه ای به پاهاتون چسبیده بودن و نمی ذاشتن کاری بکنید و به هر دری می زدید جواب نمی گرفتید، از وجودتون کنده میشن و با ساختن عزت نفس سالم، شما از اسارت ذهنی در میایید و آزاد و رها و سبک بال به هر طرف که بخواید پرواز می کنید و لذت و خوشبختی رو به تمام معنی حس می کنید .

خیلیا برای موفقیت در زندگی تلاش کردن، تحصیلاتشون رو ادامه دادن،

در یه رشته ای به طور آکادمیک یا تجربی استاد شدن، بعضیا سالها در کسب و کارهای مختلفی بودن و زحمت زیادی کشیدن، بعضیا در کلاسها و سمینارهای مختلفی شرکت کردن و کتابهای زیادی خوندن و چیزای زیادی یاد گرفتن که موفقیتهای بزرگی به دست بیارن …

خیلیا رفتن سراغ یادگیری بازاریابی یا اصول ارتباطات و آموزش زبان بدن، مدیریت روابط در کسب و کار، مدیریت مالی و مدیریت زمان، بهره وری،

بعضیا برای ازدواج موفق کتابها خوندن و مشاوره ها گرفتن و تجربه ها کسب کردن اما از نتایج زحماتشون رضایت کامل ندارن و احساس خوشبختی کمتری دارن .

اگه کل این مجموعه رو بخوایم با عزت نفس بسنجیم باز عزت نفس مهمتره و تا عزت نفس درستی نداشته باشیم نمی تونیم از این آموزه ها نتیجه دلخواه رو به دست بیاریم.

عزت نفس نیروی محرکه و شرط لازم برای هر آموزشی به حساب میاد و علم و تجربه در بستر مطمئنی مثل عزت نفس میتونه مطلوبترین نتیجه رو نصیب ما کنه و درخت زندگی ما با داشتن عزت نفس بالا می تونه بهترین و با کیفیت ترین میوه رو بار بیاره و در کل نعمتِ لذت و خوشبختی رو تقدیم ما بکنه .

به دلایل فوق، تیم زمین نو تصمیم گرفت به عنوان اولین محصول پکیج عزت نفسو تقدیم شما عزیزان بکنه،

قیمت محصول هم 649 تومن در نظر گرفته شده …

عزیزان، قیمت خیلی پایین محصول این مفهوم رو القا نکنه که این محصول همین قدر ارزش داره، مطمئن باشید این محصول با دقت و وسواس زیاد و با استفاده از تحقیق و بررسی در منابع معتبر و تجارب شخصی بی نهایت ارزشمندی تهیه شده و برای کیفیت محصول، حداکثر تلاش صورت گرفته که کاملا سلیس و کاربردی و قابل درک و فهم برای همه باشه و شخص ضمن استفاده از محصول کمتر خسته بشه ، بهتر درک کنه و بیشتر استفاده کنه و سالها تجربه در این حوزه پشتوانه ما برای تولید بهترین محتوا در این زمینه بود .

ارزش واقعی محصول چندین برابر قیمت در نظر گرفته شده هست،منتها تفکر گروه زمین نو اینه که مخاطبین بیشتری امکان استفاده از این محصول رو داشته باشن و صلاح ندونستیم که قیمت گذاری واقعی صورت بگیره ….!!

ما در تلاشیم تا به لطف خداوند رحمان، بهترین خدمات رو برای بهبود زندگی شما بزرگواران تقدیم بکنیم که رضایت شما و خداوند منان رو در پی داشته باشه که برای دنیا و آخرت ما کافیه .

با آرزوی بهترین ها 🌷😊